Tabungan

25 November 2013

Lihatlah di sekeliling mu :)

Pagi tadi, bateri handphone lemah. Sangat lemah. Kes lupa nak caj la ni. Jadinya, aku tak dapat main game dan browse laman sosial macam biasa haha. Kalau tak memang aku menunduk tengok handset sajalah. Maklumlah, anak tidur, suami pula bawa kereta.

Tapi disebabkan bateri handphone lemah, aku pula entah kenapa malas nak caj handphone dalam kereta tadi, jadi aku pun simpan handphone dalam beg dan mula melihat kiri dan kanan aku.

Macam-macam gelagat.
Hahaha.

Ada satu kereta tu, aku tengok dia bercakap sorang2. Entahlah. Sorang2 ke, handsfree ke, entahlah. Tapi nampaklah dia membebel hehe.

Ada satu kereta tu, aku tengok dia tekun sangat bawa kereta -- fokus -- badan pun kalau boleh nak lekat ke stereng.

Dah bosan tengok kat luar tingkap, aku tengok pula laki aku yang tengah bawa kereta ni. Barulah aku sedar -- aku selama ni biar dia bosan bawa kereta sorang2. Haha.

Dan tadi aku terjumpa pula video ni.


Hmm. Memang terkenalah aku!!




No comments:

Post a Comment

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...