Tabungan

08 November 2013

Frustration


aku ada satu perangai. bila aku susah hati, aku mahu bersendiri.
pernah dulu, masa belum kahwin, bila aku bergaduh dengan Nazri, aku akan ke KLIA.
lepak sana, duduk sorang-sorang.
pernah aku pergi -- malam.
dan aku duduk dekat kawasan yang dapat lihat kapal terbang berlepas dan mendarat tu.
tapi waktu tu malam, apa sangatlah yang boleh dilihat.
tapi aku dapati, situasi itu mendamaikan aku.

aku baru saja menyambut birthday aku yang ke 31.
dah 31 tahun aku hidup.
there is a lot of frustration happened in my life.
tapi aku simpan dan jarang aku luahkan.

ada sesetengah benda, kita memang tak suka nak kongsi dengan orang.
sama juga -- ada benda yang kita tak boleh kongsi dengan semua orang.

*hembus nafas*

aku punya banyak masalah.
aku tak punya banyak masa nak fikir masalah yang remeh temeh.

*hembus nafas*

kenapa aku kena jaga hati semua orang, walhal tak ada orang nak peduli tentang hati aku.

benar.

tak semua orang boleh kita anggap kawan.

kawan.
teman.
sahabat.

semua itu ada istilah sendiri.

cuma kita saja tahu, siapa yang benar-benar kawan.

i am so in the mode of frustration.

Tuhan.
cepatlah pukul 5.30 petang.
saya mahu ketemu ibu saya.




1 comment:

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...