Tabungan

31 January 2010

..Agak agak La Kalu Nak Menasihat Pun!!!..

kamu ambil makanan..
lapar..
ambil banyak sedikit..

sampai di meja..
kamu duduk bersedia untuk makan..
Bismillah dan Doa Makan tidak dilupa..

di meja..
ada dua pegawai senior..
2 rakan senior..
dan rakan seangkatan kamu..

alih2..
kawan kamu berkata..
EH BANYAK NYE AMIK MAKANAN..NI MAKAN KE APER..
MANA ADA ORANG PEREMPUAN MAKAN BANYAK GINI..!!

dihadapan orang..
dihadapan pegawai senior..

apa perasaan kamu diperlakukan begitu??

p/s ~
aku mahu tidur..
semalam habis pukul 1 pagi..
mahu berehat..
malam nanti ada karaoke yeah..
tapi rasanya tak berpeluang pegang mic pun heehee..



20 comments:

  1. jawab je.."mkn la...xkan melantak k0t..kan dah baca d0a tadi.."

    :)

    ReplyDelete
  2. hehe x yah jwb wat tak tau je..org mcm tu mmg suka bercakap @ suka perhatian org lain :)

    ReplyDelete
  3. lidah bile bercakap lg tajam dr pedang..huhu

    ReplyDelete
  4. Jawab jer Syukur Alhamdulillah....Nikmat Allah!

    ReplyDelete
  5. dek sha ~ ihiks..masa tuh mmg terus terdiam ajer huhu :p

    ReplyDelete
  6. cik biol ~ mmg tak jawab dah..terdiam terus huhu..

    ReplyDelete
  7. meera ~ ye lah..sakit lagi ulu hati nih.. huhu..

    ReplyDelete
  8. kak watie ~ betul jugak kan huhu..

    ReplyDelete
  9. suka hti lah.. eeeeeeeeeeee!!!

    dah ALlah beri rezeki dan bagi selera makan!

    ReplyDelete
  10. owh...kalau saya...sy tambah kan lagi makanan..bagi lebih byk...apa ada dgn hal..perut gua..bukan perut mak depa lahirkan gua!!!

    ReplyDelete
  11. huhu..turut simpati ats kejadian itu

    ReplyDelete
  12. salam...hehe..byk mkn ek..btl kut nasihat tu...haha,jgn mrh ek....tk cre

    ReplyDelete
  13. aslm..
    kalo nk wat joke pun berpada2 la kn yer.
    xkn depan org ramai ble cakap mcm tu..
    bucuk nye hati.wanita,mlm2 karaoke ape??? ahak3..

    ReplyDelete
  14. lanz ~ itu la pasai...depan orang tu...depan senior officer lak tuh huhu... kalu cam bro hisham atas ni takpe gak hehehehe...

    ReplyDelete
  15. bro hisham~

    ala..kalu yer pun jgn la tegur masa makan n ramai orang...
    malu i taww!! hee..

    ReplyDelete
  16. mr.lipan ~ ahaks...thnnksss huhu..

    ReplyDelete
  17. ssnc ~

    erm..itulah...malu mak huhu..

    ReplyDelete
  18. alvin ~
    alaaa...betul jugak yer....bagus dik bagusss!! :p

    ReplyDelete
  19. ted| ~

    itulah pasai..nnt dah sakit tak dpt pulak huhu..
    thanks geng..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...