Tabungan

26 January 2010

..keliru oh keliru..

ada orang berkata pada ku..
"ita..ko ni gemuk sangat..kuruskan la skit badan tu..tak cantik ar gini.."

owh aku terima dengan hati yang sangat terbuka..

tapi..
bila aku tak makan..
kembali orang berkata pada ku..
"ita..ko diet ehhhhhhhhhhhhhhhhhh??"
sambil tersenyum sinis...

aku senyum kembali..

dan bila aku makan nasi dengan kadar yang sedikit..
masih orang berkata pada ku..
"ita..ngaper skit sangat tuh....cukup ke banyak tuh..kang lapor kangggggg"...
juga tersenyum sinis...

aku senyum lagi...




kalian memang sayang aku kan..
selalu mengikuti perkembangan aku..
apa aku makan..
baju apa aku pakai..
aku make-up atau tidak..
tudung apa aku pakai..
semua perlu dikomen..
shhhh....
aku jadi tumpuan...
diam-diam saja..

owh artis rupanya aku..
hahahaha..

p/s ~
terima kasih :p


36 comments:

  1. SAYA PUN KALAU ORANG CAKAP MACAM ITU JADI KELIRU ..MANA SATU NAK PAKAI NI ?

    ReplyDelete
  2. terlalu amblil berat pun buat kita serba salah

    ReplyDelete
  3. akak, gambar tu ambik kat mana. kiut le......gemok ke, kurus ke...akak mesti jaga kesihatan. hati yang penting mesti happy. ok

    ReplyDelete
  4. te sayang mami.... masa tu te gi main bedminton..

    ermm..te sayang mami..rindu la..
    tak tau biler leh balik..tunggu te kay :)

    ReplyDelete
  5. yo lah uncle mamai...camno nak buek.... :)

    ReplyDelete
  6. uncle lavendari ~
    saya pakai yang saya suka leh tak heee..

    ReplyDelete
  7. ambil berat atau jaga tepikain?

    harap2 mereka yg disekeliling kakak adalah jenis yg pertama

    ReplyDelete
  8. lol,,,

    camne tu kak???

    mmm, pedulikan saje mereka tue, jnji anda smile =)

    ReplyDelete
  9. alvin ~

    mana ader kuwus dek oiiiiii hahahaha..

    ReplyDelete
  10. fid ~

    senyum...hati dalam siapa tau kan dek hee.....

    ReplyDelete
  11. dek sha ~ kak pun harap begitu hee..

    ReplyDelete
  12. wahhh.. rilek2.. itu tanda concern.

    ReplyDelete
  13. biarkn je org2 mcm tu ekeke yg penting kita tau apa yg kita buat ehe

    ReplyDelete
  14. cik biol ~ betui2.... tq singgah :)

    ReplyDelete
  15. salam perkenalan..

    biasalah tu..
    ada saje tak kena pada pandangan org lain kan?
    tapi adakalanya hati dpt menerima
    adakalanya terasa hati..

    ReplyDelete
  16. Hmm...camaner tu kan...? Makan salah tak makan salah...hehehe

    ReplyDelete
  17. WAH!!
    Pn Artes ghupanya kawan kita ni :)
    Sign kat Buntut pls...
    HAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  18. aslm..
    yer ker wanita da kurus..
    ouh!mcm ner sy x perasan,ape2 pun
    bagus la.cayok2..

    ReplyDelete
  19. mereka jeles ;p

    huuu.. kurus x best.. *ayat more tu sedapkan hati sendirik* hehehe ;p

    ReplyDelete
  20. huhuhu dia org prihatin tuh

    salam perkenalan

    ReplyDelete
  21. jge diri sendiri sudah tak gitu kak!

    ReplyDelete
  22. kf ~ yolah dik
    lagi senang itu macam kan hee..

    ReplyDelete
  23. ruff ~ pelik eh cara diorang tunjuk prihatin hee..

    ReplyDelete
  24. milalara ~
    holah..sapa kata kurus best kan kan kan.. hehehehehe.. *melampo tul cara pujuk diri he..

    ReplyDelete
  25. lanz ~ takde maknenyer kurus hee..

    ReplyDelete
  26. 17 ~
    betui betui..hahahaha..ayat mujuk diri lagi hee..

    ReplyDelete
  27. ucu ~
    selak kain cepat...tetttttttt...
    akta blog akta blog...!!hee..

    ReplyDelete
  28. anie ~
    kesimpulannye makan aja heee..

    ReplyDelete
  29. cikgu nur ~
    betui...kalu betui gayanya mmg diterima .. tapi bile tak betui tu yang terasa tuh.. hee..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...