Tabungan

13 February 2010

..bridget jones's diary..

semalam terfikir untuk berhenti menulis..dah pun tulis satu entri...dah pun di publish..tapi di delete semula oleh tangan yang sama...kerana apa yang ditulis adalah emosi dan bukan buah fikiran..

tiba-tiba semalam..fikiran sedikit celaru..rasa serba tak kena..rasa seperti aku sebenarnya tidak layak untuk menulis..bila aku baca kembali apa saja yang aku tulis..aku rasa seperti orang bodoh lagaknya..

dan ketika itulah emosi hadir dan menguasai fikiran..aku merepek..menulis dan menulis mengikut kehendak emosi..

setelah dipublishkan..emosi aku tersenyum sinis dan pergi meninggalkan aku..yang tinggal hanya fikiran aku yang masih dan sememangnya waras..aku terkejut dari tidur..aku bangun dan aku tahan entri itu..

aku baca semula..dan aku fikir..wat te hek??

ahaks..inilah wanita..ya..wanita biasa...terkadang memang penuh dengan emosi..terkadang dikawal sepenuhnya oleh emosi..tetapi...beri sedikit masa untuk bernafas dan bangun..kerana wanita akan tersedar dan mengutip kembali fikiran yang sentiasa ada didalam minda wanita..

p/s ~
hari ini hari jadi anak saudara ku aina..
dan hari ini juga akan berjumpa rakan baik kami suami isteri Malisa dan Fendy untuk menyambut hari kelahiran anak mereka yang pertama adam banin..

foto pilihan ~

foto ini aku yang tangkap tau ahaks..
kredit untuk diri sendiri..
:)

3 comments:

  1. Oh wow ... foto itu! Very d beautipulll!! Setong tahniah!

    ReplyDelete
  2. kadang2 perlu emosi juga, tp perlu d kawal kan? =0

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...