Tabungan

25 February 2010

hari ini takde tajuk..sila buat tajuksendiri

ada lagi 22 minit sebelum pukul 2.00 yakni waktu kerja..harap-harap boleh sudahkan karangan ni and hantar pada cikgu..ntah apa-apa..opening pun dah merepek..macam mana nak dapat A dalam Bahasa Melayu peringkat SPM..patutla..patutla aku dapat 4..cit..

hari ini panas..tadi dengar dalam radio, katanya musim panas dan kering ni akan berlanjutan sampai awal bulan 4..tapi memang betul panas pun kan..habis dah disedut-sedut air dalam badan nih..kulit dah merekah-rekah..bibir dah macam padang pasir..nasib duk umah bertingkat-tingkat..adalah sejuk sikit..nasib duk umah ada adik,kalu tak memang dah pakai bikini ajer..panas beb panas..

minggu ni pun panas..kerja masih belum setle..sangat sakit kelapa kepala memikirkan kerja yang satu ni..selagi kerja yang ni belum setle..tak aman dunia aku..nak tido ingat kerja..bangun terus ingat kerja..makan ingat kerja..halahai kemaruk..tadi pagi pulak awal-awal dah kena panggil ngan TKSU..nasib baik la mak ajar baca ayat-ayat Al-Quran skit-skit nak wat pendinding..masuk bilik TKSU tadi,mesti dia tengok aku kecik besar kecik besar..terus tak sampai hati nak marah kot..selamat lagi hari ni..takpe..wa janji minggu ni leh siap..adeh..

minggu ni juga kering..3 hari duk KL..apa mau buat??tengok movie lagi??pergi praktis bowling mungkin..21 Mac ada tournament bowling..taknak la tulis kat mana..kang ada ajer budak-budak blogger gi rempit cari aku kat celah-celah manusia yang baling bola kan lorong lurus tuh..dah la senang nak cam..ala yang gemuk pastu baling bola terus masuk longkang tuh..ahaks ahaks..wa peduli apa..janji wa rock hahaha..aku niat nak berseronok..walaupun memang ada bola sendiri..tapi tetap..aku tak pandai main bowling..itu kenyataan..ketentuan Tuhan pada aku..syukurrrr..*gila sengih*

masa sudah habis..letak pensil masing-masing..periksa nama dan IC..letak di penjuru meja belah kanan..


p/s ~
oke dah hantar..

6 comments:

  1. kat opis nie panas dalam sejuk

    ReplyDelete
  2. salam
    dah lama tak main bowling... saya juara bola masuk longkang juga, hehe

    ReplyDelete
  3. pakcik ~
    kat opis saya tadi panas huhu..

    ReplyDelete
  4. irtiyah ~ owh kita serupa hehehe...

    ReplyDelete
  5. alvin ~ tak muat la dik, kakak gemuk hehehehe..

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...