Tabungan

27 March 2010

Award

tengah berdebar..
nak pi klinik tengok keadaan baby..
tapi singgah dulu di blog tash dan meera :).
atas urusan mengambil award.

sana sini tengok orang dapat award.
ingatkan takde orang nak bagi.

rupa2nya ada jugak yang ingat kat aku he.

thanks tash dan meera.
so aku amik ya award itu :)



macam biasa ada tugasnya kalu dah amik award.
kena sertakan tujuh fakta tentang diri.

oke.bagi yang simple2 ajer.

1. anak perempuan pertama dalam keluarga.
2. dah jadi isteri orang.
3. mahu jadi emak orang, tapi tak tau lagi kata akhir.
4. kerja dengan Tourism Malaysia.
5. suka kasut.
6. suka nyanyi.
7. sayang Encik Nazri :)

pastu kena link pada orang2 lain.
takut la nak link.
kang takde orang nak wat hee..
tapi yang pastinya.
sapasaje yang ziarah blog ni layak dapat oke.

p/s ~
doakan kandungan aku selamat yer.
nak gi kklinik jap.
tata :)

9 comments:

  1. tahniah..semoga kandungan anda ok ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. semoga tiada apa yang memudaratkan..

    kuasa Allah kan.. kita kena pasrah dan berdoa.

    ReplyDelete
  4. apakah lagu terakhir akak hafal??
    dan bila kali terakhir akak menyanyi lagu dangdut??

    ReplyDelete
  5. sungguh seronok nak dapat baby kannns,

    salamm,a

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...