Tabungan

23 November 2012

Wanita's Wardrobe (baca wanitassssss warderob) ngahahaha

seperti yang kau orang sedia maklum, aku ini badannya gemuk, kulitnya hitam, ukur lilit pendek kata renek dan lebar. ngahahaha.

tapi, aku ini juga, ada la sikit-sikit gemar berfesyen.
mungkin tidak sampai lagi (not yet ya kawan-not yet, tapi mungkin) lilit di kepala.
mungkin tidak sampai lagi ber-turban segala, tapi iya, aku gemar ber-regek.
ngahahahaha gelak lagi.

oke.
apa tujuan aku buat mukadimah gini.












oke.














takde apa pun, cuma aku rasa aku akan buka satu label baru dalam blog ini dengan label - wanita's wardrobe. aku akan letak gambar, apa yang aku pakai ke pejabat, atau ke kenduri, atau mana-mana lah.


















ngahahaha.





















poyo?






















ada aku kesah.



























ini blog aku kan.






























ngahahahahahaha.





























































abaikan muka senget itu hahahahahahahahaha
jubah warna ungu pekat - no brand from Carrefour
tudung CK Rahim - Bangi
perfume - Victoria's Secret (eh promote jugek)


































oke dah.
hahahahaha.








2 comments:

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...