Tabungan

16 October 2011

blogger otai, sombong?

ok. mak tahu, isu ni memang selalu diutarakan. namun akhirnya blogger otai tetap menang. hahaha.

sebenarnya, mak sendiri setuju bahawa blogger otai sombong. wah statement!! memang nak kena blacklist la blog aku ni.

apa aku cakap ni sememangnya melalui pengalaman. bila aku pergi 'melawat' atau hendak 'berkenal-kenalan' dengan blogger otai, memang tak dilayan.

komen tak pernah di balas, kadang-kadang tak diapprove pun. hah camaner?

tapi........tak semua.

aku sangat-sangat respek dengan beberapa otai blogger yang sangat-sangat sporting melayan dengan sabar blogger-blogger baru dan tak terkenal macam aku ni.

siap, kadang-kadang dapat aje invitation untuk join apa-apa event dengan diorang.

blogger yang paling aku respek ialah bro framestone. dia memang tak pilih kasih. semua blogger dia layan sama. terkenal ke, tak terkenal ke, dia layan sama rata.

aku juga respek dengan ceeramon. aku siap follow twitter dia lagi, dan dia akan balas setiap twitt yang sampai pada dia.

ramai lagi la blooger otai yang sempoi.

tapiiii......blogger yang sombong pun memang ada.
tak dinafikan.

p.s.
ok.aku baru perasan aku tak follow ceeramon punya blog.
aku selama ni letak kat bloglist aje.
maafkan saya kak ceera ngeeee.

1 comment:

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...