Tabungan

10 October 2011

Petua maintain traffik blog

hahaha.
petua?
aku nak bagi petua?

hooooo. tak boleh. tak layak okey nak bagi petua hahaha.

tapi itulah, susah la nak maintain.

mak tak glamer famos amos. kalau sehari mak tak blogwalking, sehari tak menaip entri baru, memang takkan ada orang menjenguk mak.

mak pun bukannya bijak sangat nak mengupas isu-isu semasa.

bukannya tahu sangat hal ehwal dunia ni.

jadinya, entri-entri dalam blog ni selalu tak mencabar fikiran. agaknya itulah sebab orang tak berulang datang ke sini kan. haha.

okelah.

takpelah.

ini blog mak. suka hatilah mak nak tulis apa kan kan.

***

mak nak kongsi gambar Qalesya.


sebelum.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dan selepas.
.
.
.
.
.
.
abaikan kaki itu.
.
.
.
kami potong rambut depan dia.
dah sampai tercocok cocok mata dia hehe.

p.s.
beliau pun nampak lebih gembira.

5 comments:

  1. rambut lebat~~tak bising rambut dia kena potong?

    ReplyDelete
  2. puan mak, saye suke bace blog mak walau bukan isu semasa. hehe

    ReplyDelete
  3. PANJANG JUGAK RAMBUT QALEESYA YER.. COMEL JER.. :-)

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...