Tabungan

10 October 2011

pakai toyol aje.

dulu.
aku naif.
betul woi.
aku memang naif.

aku tak pandai meniru masa periksa.

gila baik. *tangan ke dada, mata ke atas, lidah jelir buweek*

masa di Machang, aku pelik sebab sana-sini orang asyik cakap pasal toyol.
terutama sekali masa nak periksa.

pernah sekali, dengan naifffff nya aku bertanya.

Aku - korang. susah ke nak buat toyol?


Dia orang - tak susah la.


Aku - toyol tu letak kat mana?


Dia orang - dalam poket la. mana-mana yang senang nak capai.


Aku - kena baca apa-apa ke nak buat toyol? buat dengan bomoh mana?


Dia orang - pandang aku dengan mulut tertahan-tahan nak gelak.

***

oke. the rest aku taknak cite. jadi bahan aku.

4 comments:

  1. erm begitu la time naz study la ni..dorg pakai toyol time quiz n test..final tak brani wat..naz sgt tak brani nak toyol2 ni,,tpkan..kdg2 ade gak wat :p

    ReplyDelete
  2. selalunye kalau nak toyol rumus, tulis ats kalkulator saintifik. for sure lecturer tak perasan. ooops, ter-share tips la pule :)

    ReplyDelete
  3. hahahaha... kita pun tak berani lah.. memang tak menoyol! tapi dialog dia tas meme best! haha

    ReplyDelete

terima kasih atas segala pandangan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...